A

Giveaways and segmens.: Follower ! Di mana dikauu ?
Assalamualaikum

Hello! Welcome to my segmen's blog. It's all about giveaway segmen and contest. Feel free to click every banner in every post ◔ᴗ◔ Main blog : http://nrilliyasofi.blogspot.my/
choose one


ME POST TALK
LINKS JOIN
credit

Skin by ; WANA Icons by SC


Follower ! Di mana dikauu ?







Assalamualaikum, salam satu malaysia smua. Nak tanya ni, kenapa follower saya sikit? Saya nak follower dan blogwalking. Tak kesian kat saya ke? Dulu penah jugak buad Tuto untuk tarik blogwalking. Tapi tak ramai pon yang follow. Tapi bila tengok benda ni : 

>   <

Kenapa benda ni kata 83 org tapi follower baru 5 org? Grrr! Bantu la saya blogwalking.. *Cewahh, ayat mintak sedekah* 

Atau .. adakah saya tidak comel? Untuk difollow? *Tak!* 

Atau .. Entry saya tak menarik? *Maybe...*

Ishh! Kalau macam ni, nanti saya buad entry cantik-cantik okey? Kaw-kaw mia! Skrang ni pon dok start main contest. Saja nak try, Lagipon bkn kna bayar. Nak join? *Klik Banner kat sidebar saya aje :)* Kalau nak info pasal ni lebih lanjut, PM je Owner dea. Papa pon, Teruskan Usaha Anda! :)

Semua yang tertulis/tercatat kat sini adalah gurauan saja. Jangan ingat tuan tanah kat sini perasan! Bercanda aja kok. Aligato haikk ! :)







Post a Comment



<< home ♥

Older Post | Newer Post